Pix USB, Obiect Promotional pentru o Audienta Greu de Castigat, Studiu de Caz

In continuare despre un studiu de caz legat de folosirea pixurilor USB personalizate de catre o importanta asociatie de marketing.

"American Marketing Association" a avut ca obiectiv sporirea interesului pentru asociatie si cresterea numarului de membri.

Programul de marketing si strategie era descurajant. Profesionistii in marketing reprezinta o audienta greu de castigat printr-o campanie obisnuita, fara idei originale. Totusi "American Marketing Association" a acceptat provocarea, a pastrat traditionalul pix ca obiect promotional clasic dar a folosit un pix USB cu memorie la conferinta din 2006 "M.planet".

Pe memoria pixului au fost copiate toate materialele conferintei, prezentari Power Point, prelegeri, articole, seminarii, materiale din literatura de specialitate. Capacitatea mare a memorie stick a permis destul spatiu pentru uz personal. Desigur, prezentarea este importanta si "American Marketing Association" a avut grija ca acest pix USB sa fie ambalat intr-o eleganta cutie metalica.

Rezultatele nu s-au lasat asteptate. Pixurile stick USB au avut un success imediat cand participantii la conferinta au realizat ca vor lua acasa toate materialele si prezentarile conferintei pe pixul cu memorie. "American Marketing Association" continua sa primeasca telefoane de la profesionistii in marketing care se intereseaza de pix.

Acum uita-te pe biroul tau. Cu siguranta exista cel putin un pix. Dar s-ar putea sa ai chiar mai multe pixuri unele chiar cu logo. Dar cred ca nu folosesti mereu acelasi pix. Cata lume nu are mai multe pixuri pe birou pe care le foloseste la intamplare. Daca insa pixul ar fi prevazut cu memorie atunci lumea bineinteles ca l-ar folosi mai des si ar avea mai multa grija sa nu-l piarda.

Cum ar fi daca ai folosi doua obiecte promotionale de succes intr-un unul singur ? Pixul este poate cel mai vandut obiect promotional iar memoria stick printre cele mai utile obiecte promotionale. Daca ai combina avantajele celor doua obiecte promotionale, cu siguranta clientul tau nu te va uita.

Prin urmare, pixurile USB pot sa-ti aduca clienti. Ele combina puterea pixurilor personalizate cu eficienta memoriei stick. Sunt mai mult decat obiecte promotionale. Pot rula ultima prezentare video a companiei tale, ultimele cataloage si brosuri. Realizeaza o impresie sensibila, memorabila care va genera o atitudine pozitiva fata de tine.

Pix USB Personalizat Pix USB Personalizat

Cand vei comanda stick-urile USB care au garantie, vei primi un cadou USB.

Cere Acum Oferta de Stick-uri Personalizate !