Cadouri Personalizate, Top 33 Date


Cadouri Personalizate, Top 33 Date

Daca activezi in business, cu siguranta, cunosti multe despre cadouri personalizate, de impactul pe care-l au. Dar am gasit informatii interesante depre obiecte promotionale  pe care s-ar putea sa nu le cunosti.Sigur ca sunt date legate de piata americana dar pot sa fie interesante si pentru piata romaneasca.

cadouri personalizate tip stick USB personalizat

Cadouri personalizate

Top 33 Date Cadouri personalizate

Hai sa-ti arat ce top de 33 date relevante am realizat:

  1. Numarul de clienti a crescut cu 30% dupa ce au primit diverse cadouri personalizate;
  2. Aproape jumatate dintre consumatorii care au primit obiecte promotionale detin un stick personalizat;
  3. Aproape un sfert dintre consumatorii care au primit obiecte promotionale detin un power bank personalizat;
  4. 69% dintre clienti iar primi un produs promotional daca acesta ar fi util;
  5. Opt din zece clienti detin intre 1 si 10 cadouri personalizate;
  6. Sase din zece consumatori pastreaza obiectele promotionale pana la doi ani;
  7. Doar unul din cinci persoane va arunca un obiect promotional;
  8. 48 % dintre consumatori ar dori sa primeasca mai des materiale promotionale;
  9. 89% dintre consumatori isi amintesc compania care le-a oferit un obiect promotional in ultimii doi ani;
  10. 91% dintre clienti au cel putin un produs promotional in bucatarie;
  11. 74% dintre consumatori au cel putin un obiect promotional pe birou de lucru;
  12. 55% dintre clienti au cel putin un material promotional in dormitor;
  13. 77% dintre consumatori declara ca utilitatea produselor  promotionale este principalul motiv pentru care se pastreaza obiectele promotionale;
  14. Primii cinci cumparatori de obiecte promotionale sunt clientii din educatie, finante, pharma si constructii, non profit,comert;
  15. Obiectele promotionale purtabile sunt cele mai cumparate urmate de instrumentele de scris;
  16. Produsele promotionale pot sa fie mai eficiente decat spoturile radio-TV;
  17. 57% dintre consumatori isi amintesc compania care le-a oferit un obiecte promotional fata de 28% dintre consumatori care au ascultat un spot TV;
  18. Adaugarea unui obiect promotional la o promovare mixta, pe mai multe canale,mareste eficacitatea acestor canale cu pana la 44%;
  19. Primul obiect promotional cunoscut este de pe vremea presedintelui Geroge Washington;
  20. Primul targ de produse promotionale a avut loc in 1914;
  21. Tinerii sunt consumatorii care s-ar dori sa primeasca obiecte promotionale de tip power bank sau memory stick personalizat;
  22. Conform agentiilor de publicitate, stick-urile personalizate sunt in topul celor mai influente obiecte promotionale;
  23. Consumatorii se ataseaza in special de obiectele promotionale de tip imbracaminte si memory stick personalizat;
  24. In functie de varsta, avem obiectele promotionale influente diferite;
  25. Power bank-urile personalizate sunt pastrate aproximativ un an de zile;
  26. Memory stick-urile promotionale sunt pastrate mai mult de un jumatate de an;
  27. Dintre diversele formele de publicitate, consumatorii tineri prefera obiectele promotionale;
  28. Folosirea unui obiect promotional intr-o campanie de marketing direct, poate creste rata de raspuns cu pana la 40%;
  29. Agentii de vanzari care au folosit cadouri promotionale, au primit cu 22% mai multe recomandari decat cei care nu au folosit cadouri;
  30. 63% dintre consumatori ofera cadourile personalizate pe care nu vor sa le mai pastreze;
  31. 83% dintre consumatori prefera sa primeasca produse promotionale cu mesaje publicitare;
  32. 53% dintre consumatori folosesc obiectul promotional primit, cel putin o data pe saptamana;
  33. 6 din 10 consumatori au primit produse promotionale la sediul companie care le-a oferit, la o expozitie sau la o conferinta.

 

Mai exista suspiciune legata de puterea obiectelor promotionale ? Tu ce parerea ai ?

Sursa: www.epromos.com