Memorii Personalizate pentru un Marketing Direct Eficient


Memorii Personalizate pentru un Marketing Direct Eficient

Cu memorii personalizate, obiecte promotionale utile, cu siguranta captezi atentia.  Un marketing direct eficient presupune  captarea atentie dar inseamna si incredere.

Daca doresti sa ai clienti, trebuie sa le castigi increderea. Asta o poti face daca te cunosc si le placi. Dar cum poti sa castigi increderea intr-un mediul digital ?

Internetul ofera o extraordinara cale de-a ne cunoaste unii pe alti. Alaturi de website-uri, retele de socializare, bloguri marketingul direct are un rol foarte important. Cu fiecare articol nou pe blog, cu fiecare postare pe retele de socializare, clientii te pot cunoaste. Curios este ca conform unor studii recente, consumatorii au incredere mai mare in marketingul direct prin posta decat in e-mail. Asadar este important sa folositi marketingul direct prin posta, alaturi de alte canale de marketing. Asa vor ajute consumatorii sa te cunoasca.

Conform unor cercetari recente, adaugarea de obiecte promotionale utile ca de exemplu, memorii personalizate ,pot sa mareasca rata de succes cu pana 44 %.

memorii-personalizate

memorii-personalizate

Hai sa vedem cateva metode pentru a usura procesul de cunoastere, daca este asa de important pentru a obtine noi clienti:
1.Segmentarea
Este importanta segmentarea clientilor. Trebuie sa se identifice grupurile de clientii pe diverse criterii. Este imposibil sa vanzi la toata lumea. Risti sa te adresezi tuturor si sa nu te auda nimeni. Marketingul direct prin posta si celelalte canale de marketing trebuie sa se adrese unui anumit grup. Dupa identificarea profilului de cumparator, ne concentram atentia spre acesta. Practic si cand alegem obiecte promotionale de genul memorii personalizate, trebuie sa stim daca acestea se potrivesc cu profilul cumparatorului nostru.
2.Experienta
Potentiali clienti nu stiu ca sunteti un expert in domeniu. Nu ratati ocazia de a vorbi despre studii de caz, despre cazuri similare, clienti mai vechi care sa-i permite clientul ui sa afle ca sunteti o autoritate in domeniu.
3.Oferta
Ofertele gratuite reprezinta una din metodele cele mai eficiente de a castiga noi clientii. De exemplu, ofera un stick personalizat gratuit cu materiale informative despre oferta de produse sau servicii.
4.Internetul
Foloseste materiale de marketing pe website-ul companiei tale, materiale care sa rezolve problemele clientilor tai.

Sigur ca exista si alte metode . Dar important este sa reusesti sa te faci cunoscut eficient. Ofera clientilor tai, memorii personalizate care au abilitatea de-a oferi mai multa informatie decat alte obiecte promotionale, prin capacitate lor de stocare. Doar oferind mai multe date despre tine, despre compania ta, consumatorii te vor cunoaste si vor avea incredere sa-ti devina clienti. Nu-i asa ?