Memory Stick Personalizat pentru Marketing Creativ


Memory Stick Personalizat pentru Marketing Creativ

Utilizarea de memory stick personalizat pentru marketing nu mai este o noutate de mult timp. La inceput, memoria USB nu avea cu mult mai mult decat capacitatea unei dischete. Astazi un memory stick de 16 Gb. este ceva banal si design-ul a devenit un element important legat de achizitia de memory stick-uri personalizate.

Au existat o multime de inovatii legate de stick-urile personalizate. Au fost proiectate modele mici, rezistente, practice care sa ofere companiilor posibilitatea de promovare eficienta a logo-ului sau mesajului lor publicitar.

Fiecare companie doreste un memory stick personalizat care sa fie unic si amuzant. Clientii vor fi uimiti sa vada un cadou dragut de promovare. Pe langa faptul ca vor transporta datele lor importante pe memoria flash, clientii vor adora un design impresionant al memoriei stick. Cu siguranta ca vor analiza cu atentie, catalogul de produse copiate pe memoria flash.

memory-stick-personalizat-pentru-marketing

Memory-stick-personalizat-pentru-marketing

Un exemplu de design impresionant este regasit la un memory stick in forma de om. Avantajul unui stick USB in forma de om este legat de marketing. Mereu iti vei promova mai usor domeniul de activitatea.Un omulet USB  poate usor sa devina memorabil si sa accentueze mesajul publicitar. Fie ca este un pompier, doctor, bancker, sau rocker, omuletul USB personalizat este cu adevarat amuzant si unic.

omulet-usb-personalizat

Omulet-usb-personalizat

Un alt exemplu este cel legat de produsul pe care-l promovezi. Imagineaza-ti memory stick-uri personalizate de forma produselor, zilnic in mana clientului. Nu-i asa ca iti vei promova mai usor produsul, ca expunerea publicitara va creste ?

Dar nu este neaparat nevoie sa fie avem un memory stick personalizat de forma produsul. Putem sa sugeram o idee, o relatie, un serviciu. Ce parere aveti de un memory stick in forma de stingator de incendiu ? Nu s-ar potrivi cu o firma de paza si securitate ?

memory-stick-stingator

Memory-stick-stingator

Sau ce parere ai de un USB personalizat in forma de carabina pentru o firma de consultanta ?

usb-personalizat-carabina

USB-personalizat-carabina

Memory stick-urile de o forma speciala au abilitatea, de-a construi o relatie speciala cu clientii. In plus, ele spre deosebire de alte obiecte promotionale, pot promova mai mult. Datorita capacitatii lor de memorare, poti sa-ti promovezi cataloagele, copiate pe memoria flash.

Adaugand un memory stick personalizat la o campanie de marketing direct va puteti mari rata de rapuns. Daca folositi un accesoriu de calculator ca obiect promotional care stimuleaza interesul, incita si motiveaza va mariti rata de raspuns de aproape patru ori fata de situatia in care nu ati folosi obiecte promotionale.Nu este de neglijat economia care se poate realiza. In loc de a folosi cataloage sau brosuri tiparite, se poate opta pe formatul digital mult mai ieftin.

Dar pe un stick personalizat se poate copia si un software util. In 2015, Chrysler a remediat o problema de securitate, printr-un software, la un numar de 1,4 milioane de masini Jeep Chrysler. Fiecare dintre automobilele care ar putea sa fie afectate, aveau USB incorporat, prin care software-ul necesar putea sa fie instalat. Proprietarii de vehicule erau sfatuiti sa foloseasca software-ul de pe un memory stick personalizat sau erau sfatuiti sa descarce software-ul fix pe un stick USB si sa urmeze instructiunile.

Nu-i asa ca memory stick-ul personalizat, nu este doar un instrument de marketing creativ ci si un element sigur si eficient  ?