In 2013, un studiu din SUA a analizat eficacitatea reala pentru o varietate de obiecte promotionale inclusiv pentru un memory stick personalizat. Studiul evidentiaza ca datorita dinamicii tehnologiei digitale, exista o tendinta puternica spre produsele tech. Se surprinde schimbarea care se produce prin alegerea gadet-urilor, stick-urilor personalizate in locul obiectelor promotionale traditionale.
Cateva dintre concluziile studiului:
Memory stick-ul personalizat este una dintre cele mai populare alegeri pentru companii care cauta un impact de promovare pe o perioada lunga de timp. Majoritatea clientilor prefera aceste obiecte promotionale si le folosesc mai mult decat alte obiecte promotionale;
90% dintre cei intervievati, spun ca vor folosi stick-urile USB pentru ca sunt utile;
Din punct de vedere al obiectelor promotionale care genereaza mai multe vanzari, memory stick-ul a depasit multe alte obiecte promotionale traditionale;
Memory stick-ul personalizat este atractiv pentru clienti si are o utilitate pe termen lung. El nu este afectat de timp ca de exemplu, un calendar sau sa fie limitat ca si cantitatea de pasta dintr-un pix personalizat. Stick-urile personalizate sunt mai relevante ca si canile sau magneti. Acestea dupa o perioada de timp se pierd in fundal. Nu mai sunt observati.
In plus au aceea capacitate fantastica de stocare care permite firmelor sa comunica mai mult, prin copierea de materiale promotionale pe memoria USB. Astfel clientii au acces la diverse brosuri publicitare, video clipuri promotionale, cataloage interactive de produse.
Arhiva articole:
3 Lucruri pe care Trebuie sa le Stii Inainte de a Comanda Memory Stick-uri Personalizate
Pix USB, Obiect Promotional pentru Audienta Greu de Castigat, Studiu de Caz