Eficiența obiectelor promoționale este clară. Diverse studii de cercetare a pieței arată că clienții atât noi cât și vechi revin sau recomandă mai des, decât clienții care nu primesc stimulente promoționale.
Cum poate să beneficeze de produsele promoționale o companie ? Cum poate această formă de publicitate să funcționeze pentru compania ta ? Fie că dorești să motivezi angajații, să crești vânzările sau să lansezi un produs sau serviciu nou, obiectele promoționale sunt alegerea perfectă.
Unicitatea materialelor promoționale constă în abilitatea lor subtilă de a transmite un mesaj publicitar unui public bine definit. Pentru că produsele promoționale sunt utile și apreciate de către destinatari, ele sunt păstrate și utilizate cu o expunere publicitară deloc neglijabilă.
Flexibilitatea obiectelor promoționale
Avem o flexibilitate a obiectelor promoționale. Ele oferă o mare varietate de articole care se pot focusa pe diverse segmente de piață. Ele pot să fie utile dar și amuzante sau controversate.
Sunt durabile și tangibile. Furnizarea de articole promoționale folositoare, oferă destinatarilor o interacțiune zilnică cu brandul promovat.

Impactul unei promovări cu ajutorul obiectelor promoționale poate să fie măsurabil. Putem să cunoaștem destinatarii și este posibil să se cunoască și care obiecte promoționale sunt mai eficiente.
Valoarea percepută a articolele promoționale este mai mare. Consumatorii citează în mod constant valoarea percepută a produselor promoționale ca un factor de influență cheie în decizii de cumpărare, depășind cu mult eficența altor canale de promovare.
Se oferă posibilitatea unui marketing bine direcționat, conform datelor demografice, prin cunoașterea potențialei clientele, prin oferirea de articole promoționale atent selecționate.
Produsele promoționale permit și combinarea cu mai multe campanii de promovare în diverse medii de publicitate, mărind eficiența publicității.
Utilizarea eficientă a obiectelor promoționale poate îmbunătăți imaginea companie, poate duce la creșterea vânzărilor, a loialității clienților, a motivației angajaților.
Valoarea publicității este adesea redată printr-un preț per expunere publicitară iar obiecte promoționale sunt extrem de eficiente, au un preț foarte bun per expunere publicitară.
Așadar, nu lăsa clienții tai să te uite. Oferă-le obiecte promoționale care vor realiza și o impresie sensibilă, memorabilă față de compania ta.