3 Principii de Afaceri bazate pe Strategii Militare

Mai multe principii de afaceri pot să fie identificate prin studiul istoriei militare. Principii ale strategiei militare care nu sunt implementate corect, la fel ca și afaceri, pot să ducă la înfringeri.

O slăbiciune într-o singură arie critică al afacerii poate duce chiar la faliment. Vom aborda pe scurt 3 principii de afaceri, strategice militare care pot să fie aplicate în afaceri.

Principii de afaceri
Principii de afaceri

1. Principiul obiectivului

Acesta se referă la importanța stabilirii în avans a unor obiective clare, pentru fiecare acțiune și la necesitatea ca obiectivele să fie explicate foarte bine. Stabiirea scopurilor presupune căteva întrebări fundamentale pe care trebuie sa le analizezi mereu.

O primă întrebare este legată de ce anume se încearcă să se realizeze. Care sunt scopurile legate de vânzări, cheltuieli sau fluxul de numerar. Sunt realiste ? Pe ce se bazează aceste scopuri ?

Alte întrebări sunt legate despre modul cum încerci să-ți atingi obiectivele și de ce alternative ai dacă obiectivele nu sunt atinse.

2. Principiul ofensivei

Se referă la trecerea la atac pentru obținerea victoriei. Pentru a obține victoria pe câmpul economic de luptă, trebuie să preiei inițiativa. Trebuie să ataci mereu, să inovezi și să promovezi produse sau servicii mai bune sau mai noi. În afaceri, echivalentul ofensivei, al atacului este marketingul.

Ca să ai succes, trebuie să faci apel la metode de marketing, de publiciate, de promovare. Una dintte metodele cele mai eficiente de promovare este folosirea produselor promoționale, ca de exemplu, stick-urile USB personalizate.

3.Principiul informării

Exprimă necesitatea de a obține informații bune cu privire la acțiunile inamicului. Cu cât știe comandantul mai multe despre forțele inamice, cu atât este mai capabil să pună la punct stategia victoriei.

În afaceri, cu cât știi și înțelegi mai multe despre piață și concurență, cu atât te vei bucura de mai mult succes. Cu cât aloci mai mult timp pentru a-ți înțelege piața și concurența, cu atât vei obține mai multe informații care te vor ajuta să vinzi mai mult.

Top 7 Greșeli legate de Afaceri

Am alcătuit un mic top de greșeli legate de afaceri care pot să te ajute în activitatea ta. Unele greșeli sunt preluate din cărți iar altele chiar au fost comise de mine….

  • Izolarea de clienții și concurență – Pot exista exista trei surse sigure de idei excelente pentru orice afacere. Prima este însăși firma ta. A doua sunt clienții iar ultima sunt concurenții tăi. Dacă te izolezi de clienții și de concurenți, așa cum am făcut-o eu mai mult timp, vei rata idei excelente pentru afacerea ta.
  • Izolarea managementului – Calea de la un antreprenor entuziast la un manager obsedat de control este foarte scurtă. Dacă ca manager, te izolezi de firma ta, afacerea ta se poate încheia chiar înainte de a începe.
Greșeli legate de Afaceri
  • Reducerea definitivă la tăcere a angajaților – Dacă vrei să oprești orice inițiativă a angajaților tăi, instaureză un mod dictatorial de a conduce.
  • Îmbogățirea rapidă – Succesul necesită timp, perserverență și multă muncă. Oferă-i afacerii tale timp pentru a crește… Doar dacă firma ta stagnează de prea mult timp, poți să încerci ceva nou.

Cheia succesului este identificăm rapid ce greșeli legate de afaceri comitem

  • Stabilirea unor obiective nerealiste – Obiectivele nerealiste îți afectează credibilitatea. Stabilește obiective realiste care să-ți asigure dezvoltarea afacerii.
  • Reducerea prețurilor – Prețurile mici nu aduc mai mulți clienți. Majoritatea clienților sunt dispuși să cumpere produse mai scumpe dacă au calitatea mai bună sau oferă un confort suplimentar.
  • O strategie de marketing neclară – Compania ta trebuie să ofere un mesaj consistent și clar pe toate fronturile. Nu știi niciodată când și cum va auzi un potențial client de afacerea ta. Un mesaj neclar poate duce la o imagine confuză a firmei tale. Nu vei avea niciodată o a doua șansă de a face o impresie bună. Un mesaj clar care ajunge la potențiali tăi clienți creează și o relație specială cu aceștia dacă mesajul este purtat de exemplu de un obiect promotional inedit.