Cum să Integrezi Idei de Management ?

Un manager are de jucat trei roluri importante în managementul ideilor. Primul este să creeze un mediu care să încurajeze apariția de noi idei de management . Managerii care reușesc să obțină un număr mare de de idei de la subordonați descoperă că munca lor devine mult mai puțin stresantă, deoarece unele probleme se rezolvă de la sine, iar grupele de lucru devin capabile să facă mai mult cu mai puține mijloace.

În al doilea rând, pentru ca ideile să devină o parte componentă a activității managerilor, aceștia trebuie instruiți să le gestioneze. Multe dintre abilitățile necesare – să asculte, să comunice, să instruiască și să ajute oamenii să se dezvolte – fac deja parte din gama de trăsături necesare unui manager eficient. Dar o instruire suplimentară e necesară pentru aria specifică a ideilor, de exemplu cum să gestioneze ideile proaste, cum să ajute angajații să vină cu idei mai multe și mai bune, să-ți dezvolte ideile și să descopere implicațiile acestora.

Idei de management
Idei de management

Idei de Management Sabotate

Al treilea aspect este responsabilitatea managerilor pentru gestionarea conceptelor, tot așa cum sunt responsabili pentru alte aspecte ale performanței lor. Aceasta presupune monitorizarea pe baza unor statistici, cum ar fi numărul de idei pe care fiecare manager le obține de la subordonații lui sau viteza implementări acestora.

Putem întâlni idei bune care sunt sabotate. O cauză a acestui sabotaj, poate să fie o persoană care nu se simte confortabil atunci când vine vorba de schimbări.

Este important ca managerii care iau în serios promovarea ideilor angajațiilor trebuie să-și creeze un rol în acest proces. Acest rol ar trebui să îi ajute să se informeze corect și să elimine sabotajele.

Integrarea unor idei de management în activitatea tuturor angajaților are un impac mic dacă modul în care compania nu dorește cu adevărat promovarea ideilor bune.

Managerii ar trebui să se implice personal în promovarea ideilor bune, pentru a le susține și pentru a le supraveghea implementarea.

Top 5 Resposabilități ale unui Manager de Marketing

Top 5 responsabilități ale unui manager care nu cred că se vor schimba niciodată și care constituie trăsăturile importante ale unui director de marketing de succes.

1. Atingerea obiectivelor de marketing

Adevărul este că principalul motiv al eșecului este legat de incapacitatea de a îndeplini obiectivele propuse. Atingerea obiectivelor este legată de fiecare componentă a planificării strategice de piață, inclusiv de ceea ce privește produsele, serviciile, productivitatea sau finanțele.

2. Rezolvarea problemelor

Un obiectiv de marketing neatins nu este decât o nouă problemă nerezolvată. Singurele aspecte care te împiedică să atingi succesul într-o activitate de marketing eficientă sunt problemele, dificultățiile. Abilitatea de a le ocoli e esențială în obținerea succesului.

3. Motivează

Dacă nimeni nu te ascultă, nu crede în tine, nu vei reuși. Dacă oameni nu fac altceva decât stricul necesar orice strategie de marketing va eșua.

Trebuie să-i motivezi pe ceilalți să-ți urmeze viziunea, să susțină și să îndeplinească obiectivele pe care le-ai stabilit. Pentru a-i motiva pe ceilalți să te urmeze, trebuie să dovedești că ai ceva mai mult decăt capacitatea de control și de comandă. Practic, trebuie să câștigi încrederea și respectul celorlalți. Aceasta e cheia succesului.

Top 5 Resposabilități ale unui Manager de Marketing
Top 5 Resposabilități ale unui Manager de Marketing

4. Promovează și inovează

Cu mulți ani în urmă, am fost fermecat de cartea lui Peter Drucker ” Inovația și sistemul antreprenorial ” și m-am gîndit ca este potrivit un citat a acestui guru în management care spunea că scopul unei afaceri este ” să creeze și să mențină clientela ” . Doar prin inovarea continuă a produselor, serviciilor, proceselor și metodelor promoționale, companiile își pot face clienți si-i pot fideliza.

5. Concentreză-te pe sarcinile importante

Una dintre cele mai importante sarcini este să mobilizezi resurse limitate, în special umane și financiare, în acele zone zone unde pot contribui cel mai bine la succesul fimei tale.

Legea alternativelor care se exclud spune că a face un lucru înseamnă a nu face altceva. Timpul e resursa cea mai prețioasă. Timpul e limitat, irecuperabil și de neînlocuit. Modul în care îl aloci poate fi un factor determinat cu tot ceea ce realizezi sau nu.