Eficiența Obiectelor Promoționale

Eficiența obiectelor promoționale este clară. Diverse studii de cercetare a pieței arată că clienții atât noi cât și vechi revin sau recomandă mai des, decât clienții care nu primesc stimulente promoționale.

Cum poate să beneficeze de produsele promoționale o companie ? Cum poate această formă de publicitate să funcționeze pentru compania ta ? Fie că dorești să motivezi angajații, să crești vânzările sau să lansezi un produs sau serviciu nou, obiectele promoționale sunt alegerea perfectă.

Unicitatea materialelor promoționale constă în abilitatea lor subtilă de a transmite un mesaj publicitar unui public bine definit. Pentru că produsele promoționale sunt utile și apreciate de către destinatari, ele sunt păstrate și utilizate cu o expunere publicitară deloc neglijabilă.

Flexibilitatea obiectelor promoționale

Avem o flexibilitate a obiectelor promoționale. Ele oferă o mare varietate de articole care se pot focusa pe diverse segmente de piață. Ele pot să fie utile dar și amuzante sau controversate.

Sunt durabile și tangibile. Furnizarea de articole promoționale folositoare, oferă destinatarilor o interacțiune zilnică cu brandul promovat.

Obiecte promoționale
Obiecte promoționale

Impactul unei promovări cu ajutorul obiectelor promoționale poate să fie măsurabil. Putem să cunoaștem destinatarii și este posibil să se cunoască și care obiecte promoționale sunt mai eficiente.

Valoarea percepută a articolele promoționale este mai mare. Consumatorii citează în mod constant valoarea percepută a produselor promoționale ca un factor de influență cheie în decizii de cumpărare, depășind cu mult eficența altor canale de promovare.

Se oferă posibilitatea unui marketing bine direcționat, conform datelor demografice, prin cunoașterea potențialei clientele, prin oferirea de articole promoționale atent selecționate.

Produsele promoționale permit și combinarea cu mai multe campanii de promovare în diverse medii de publicitate, mărind eficiența publicității.

Utilizarea eficientă a obiectelor promoționale poate îmbunătăți imaginea companie, poate duce la creșterea vânzărilor, a loialității clienților, a motivației angajaților.

Valoarea publicității este adesea redată printr-un preț per expunere publicitară iar obiecte promoționale sunt extrem de eficiente, au un preț foarte bun per expunere publicitară.

Așadar, nu lăsa clienții tai să te uite. Oferă-le obiecte promoționale care vor realiza și o impresie sensibilă, memorabilă față de compania ta.

Sfaturi Brainstorming pentru Marketing

Brainstorming pentru marketing este un proces în care se emit cât mai multe idei spontane legate de un subiect anume, în cazul nostru legat de marketing, pentru a găsi soluții, rezolvări. Ulterior, aceste de idei sunt supuse unor evaluări.

În ședințele de brainstorming, provocarea o constituie ideile altora. Deoarece provin din alte surse decât propia minte, aceste idei pot servi ca stimuli pentru generarea altora. Chiar dacă înțelegem greșit o idee, aceasta poate să reprezinte un stimul util. Se întâmplă adesea ca, pentru o persoană, o idee să pară evidentă, comună, și totuși, atunci când se combină cu alte idei din mintea altcuiva, să rezulte ceva cu totul original.

Reuniune Brainstorming pentru Marketing

O reuniune de brainstorming oferă oamenilor ocazia de a prezenta sugestii, păreri pe care, altfel, nu ar îndrăzni să le emită de teama de a nu fi ironizați. Poate să fie lansată orice idee. Nicio idee nu e prea ridicolă pentru a fi exprimată. Important este ca nimeni să nu încerce să evalueze ideile avansate.

Brainstorming pentru marketing
Brainstorming pentru marketing

Valoarea unei ședințe de brainstorming este data de cadrul formal. Cu cât acesta este mai formal, cu atât mai bine. Cu cât cadrul e mai convențional, cu atât ideile avansate sunt mai neconvenționale.

Brainstormingul este o parte esențială a oricărui proces creativ, cu atât mai mult al marketingului unei companii. Înainte de a lua o decizie importantă, e important să vă oferiți un pic de timp pentru o analiză serioasă a tuturor opțiunilor pentru o dezvoltare clară a ideilor. Acest aspect este esențial în procesul de luare a decizilor. De asemenea, e bine să vă notați orice idee care vă vine în minte. Scopul nu este să oferim idei complete chiar de la început. Ideile inițiale îti vor permite, poate, să construiești ceva. De exemplu, dacă dorești să oferi un obiect promoțional util. Nu va dura mult până vei alege un stick USB personalizat.

O prezentare fascinantă legată de idei bune, o are Steven Johnson în „De unde vin ideile bune”. Sper să vă placă…