3 Idei de Marketing

Mereu suntem in cautarea de noi idei de marketing. Este o realitate deja ca firmele au ajuns sa se concentreze mult pe marketingul digital. Din pacate, multe companii ignora marketingul offline. Multi manageri nu inteleg suficient cat de puternice sunt strategiile de marketing offline, puterea cu care acestea pot influenta consumatorii. Pentru rezultate maxime, se impune o combinatie intre marketingul offline si cel online.

Increderea

Consumatorii au incredere in produse fizice, pe care le pot vedea, pipai si experimenta in viata de zi cu zi. Exista modalitati online de imbunatatire a increderii in produsele sau servicile companiei. Importanta este imbunatatirea strategiilor offline, de exemplu, de la targuri si diverse evenimente. Daca consumatorii interactioneaza cu firma ta, in viata de zi cu zi, increderea se va consolida. Compania ta va exista in viata reala, nu doar in lumea digitala.

O implicare a companiei in sponsorizarea diverselor evenimente locale, este un mod fantastic de a consolida imaginea companiei, Participarea la evenimente din industria in care activeaza compania, este o alta mare oportunitate de a creste increderea in compania ta.

idei de marketing
idei de marketing

Audienta

Cu toata explozia online-ului, exista o multime de consumatori, in special profesionistii, care nu petrec foarte mult timp online. Pot sa acceseze Internetul doar seara, dupa servici, pentru o scurta verificare, informare.

Obiecte promotionale

Daca promovarea companie tale se bazeaza doar pe online, este posibil sa pierzi o parte de consumatori care ar fi interesati de produsele sau serviciile firmei tale. Utilizarea de obiecte promotionale, ca de exemplu memorii USB personalizate sau incarcatoare mobile personalizabile, ofera consumatorilor un grad mare de expunere publicitara. Conform unui studiu realizat de Promotional Products Association International, 83% dintre consumatorii americani, le place sa primeasca produse promotionale. Sigur ca daca obiectele promotionale sunt si utile, ca si cele tehnice de exemplu, gradul de expunere publicitara va creste.