3 Posibile Greseli la Alegerea de Obiecte Promotionale

3 Posibile Greseli la Alegerea de Obiecte Promotionale

Alegerea de obiecte promotionale nu este o activitate tocmai usoara, asa cum ar parea la prima vedere. O alegerea gresita ar putea duce chiar la pierderi financiare importante.

In schimb, o alegere reusita, poate sa obtina toate beneficiile si sa maximizeze profitul. Adevarul este ca foarte multe companii se lasa prinse de potentialele beneficii ale diverselor obiecte promotionale si cad usor in capacana unor greselei comune.Astfel, in loc sa obtine importante beneficii in urma unor campamii promotionale, contata insuccesul acestora.

Studile arata ca obiectle promotionale potrivite, ofera mai multe avantaje esentiale:

  • recunoasterea brandului;
  • o metoda ieftina de a ajunge la un public larg;
  • o ecpunere publicitara pentru o perioada linga de timp
obiecte promotionale

obiecte promotionale

Iata cele 3 greseli:

Greseala 1 – Alegerea gresita a unor obiecte promotionale

Este importanta analiza publicul tinta in alegerea de obiecte promotionale. Cu siguranta, alegerea unui obiect promotional de bucatarie, nu va satisface un grup profesional de sex masculin, nu-i asa ?

Cunoasterea audientei este esentiala.  Stilul de viata, obiceiurile si hobby-urile clientului tau, te vor ajuta in alegerea de obiecte promotionale potrivite. Studiile arata ca este o prioritate alegerea corecta de obiecte promotionale, chiar daca se depaseste bugetul. Este mai bine sa platesti in plus, pentru o rentabilitate a investitiei decat sa pierzi investitia.Nu uita ca clientul tau doreste un obiect promotionl util, nu un obiect promotional ieftin.

Pe de alta parte, exista si tentatia de-a comanda obiecte promotionnale scumpe care nu se justifica intotdeauna. Trebuie gasit un echilibru. Produsul promotional pe care-l alegi, trebuie sa se potriveasca cu planul de marketing. cu marca si valorile companiei. Nu este chiar simplu.

Hai sa luam un mic exemplu. Ce produs promotional sa alegem pentru o mica companie de software din Cluj ?  Poate ca este o alegere subiectiva, dar as alege un stick personalizat As evita ofertele cu preturi foarte mici pentru ca pot sa ascunda capcane mari – cipuri recilate sau memory stick personalizat cu capacitate falsa. Cred ca alege cel putin o capacitate de 16Gb si un memory stick sub forma de card bancar. Preturile in 2016, pentru memory stick-uri de 16Gb, sunt accesibile. As opta pentru un card usb personalizat pentru ca este practic, poate fi usor de pus intr-un portofel si suporta policromie. O imagine sugestiva domeniul de activitate este un mare castig.

obiecte-promotionale-card-personalizat

obiecte-promotionale-card-personalizat

Greseala 2 – Alegerea de obiecte promotionale inutile

Nenumarate studii au arata ca consumatorii apreciaza materialele promotionale utile, folositoare. Mai mult decat frumusetea sau complexitatea unui obiect promotional, clientii vor aprecia un obiect util, pe care sa-l poata folosi.Un obiect promotional inutil poate implica pierderi importante, pe cand unul util, iti mareste vanzarile. Nu este usor sa alegi un obiect promotional util de care clientul sa se ataseze si sa-l prefere in detrimentul altora.

Greseala 3 – Ignorarea unui consultant profesionist

Companiile si expertii in obiecte promotionale au o multime de sfaturi pentru alegerea de produse promotionale. Aveti nevoi de experienta pentru intelegerea pietei si pentru identificarea unor materiale promotionale eficiente. Printre produsele promotionale utile si accesibile amintim stick-urile personalizate.

In concluzie, inainte de a alege un produs promotional, cunoasteti clientul. Ce produse l-ar ajuta in activitatea sa ? Ce l-ar putea impresiona ? Asculta un consultant si alege apoi un produs de calitate, durabil, pe care clientul tau sa-l poarte zilnic.Doar asa vei reusi ! Nu-i asa ?