Atragerea și Fidelizarea Clienților

Atragerea și fidelizarea clienților presupune să nu încălcați prima regulă de marketing, aceea de a trata clienții ca pe propria persoană. Nu cred că vă place să plătiți pe un produs mai mult decât face, să așteptați la nesfărșit, să vi să spunâ că comanda nu este gata.

O întrebare de genul: „Ce aș dori dacă aș fi eu clientul ? ” este importantă în momentul în care aveți de-a face cu un client nemulțumit. Dacă ați fi clientul nemulțumit, ați dori o rezolvare corectă și rapidă. Nu ați vrea ca solicitarea să fie respinsă, să fie nerezolvată.

Nu uita ! Cei mai buni clienți sunt cei pretențioși. Ei pot să te ajute să-ți întelegi mai bine afacerea.

Atragerea și Fidelizarea Clienților
Atragerea și Fidelizarea Clienților

De fapt, clienților tăi nu le pasă de compania ta, de probleme tale… Clienților tăi le pasă doar de ei și de problema lor. Important este pentru tine, să te concentrezi asupra clientului, să fii foarte receptiv și să-i rezolvi problema.

Nu vorbi despre probleme tale. Ascultă cu atenție ce spune clientul. Încearcă să identifici obiecțile clientului căt mai exact. Sintetizează totul și caută diverse modalități prin care poți să-ți ajuți clientul.

Clienții cumpară produse doar din două motive: să-și rezolve o problemă sau să se simtă bine. Motivul principal pentru care o anumită companie achiziționează un produs sau un serviciu este pentru a rezolva o problemă. Soluția unei probleme poate să fie exprimată în termeni financiari. De exemplu, dacă o firmă investește o sumă de bani în produse promoționale, se așteaptă la o anumită creștere a vânzărilor.

Arată mereu clientului banii. ” Show me the money „, așa cum spunea simpaticul actor Cuba Gooding Jr. în filmul Jerry Maguire.

Exprimă întotdeauna beneficiile în bani. Cuantifică pentru clientul tău, valoarea câștigului în urma investiției în produsul sau serviciul companiei tale. Calculează și consecințele financiare suferite de client, dacă nu ar adopta soluția firmei tale. Nu ne concentrăm pe vănzarea de produse / servicii . Ne concentrăm pe o vănzarea de câștiguri financiare pe care clientul îl poate obține. O modalitate care ar putea să ducă la atragerea și fidelizarea clienților.


Lasă un răspuns