Cadouri Corporate pe Rețele Sociale ?

Cadouri Corporate pe Rețele Sociale ? Ce legătură puternică există între aceste două teme majore ! Cui nu-i place sa primeasca un cadou ? Toată lumea apreciază un cadou, în special dacă este bine ales, util și atrăgător.

Retele sociale reprezintă un domeniu special pentru marketingul digital. Multe companii au început să folosească rețelele sociale pentru a oferi cadouri corporate.

Sigur, cheia pentru a profita la maxim, este de a putea alege strategii care cu investiții minime să ofere rentabilitate ridicată. Marile corporații au realizat că utilizarea rețelelor sociale duce la o creștere a rentabilității obiectelor promoționale oferite.

Dacă produsele promoționale sunt alese corect, acestea pot să genereze, prin intermediul rețelelor sociale, o creștere explozivă a vănzărilor. Articolele promoționale oferă o situație câștig – câștig, cu o campanie mulțumită și un consumator bucuros.

Cum oferim cadouri corporate pe rețele sociale

E foarte important ca o campanie de promovare să fie planificată eficient. Acum câțiva ani, o campanie producătoare de costume de baie a pierdut controlul unei campanie de promovare de pe Instagram. Se oferea un costum de baie de vreo 70 de euro, tuturor celor care re-postau o poza cu o fată într-un costum de baie a companiei. Numărul de re-postări a surprins compania care a fost nevoită să oprească promoția.

Cadouri Corporate pe Rețele Sociale
Cadouri Corporate pe Rețele Sociale

Un aspect important este alegerea rețelei de socializare. Pentru prezentări vizuale puternice, cea mai bună alegere este Instagram. Facebook sau Twitter pot să constituie alternative minunate.

După alegerea rețelei sociale, trebuie să decidem cum oferim cadoul. O primă variantă poate să fie partajarea unei postări. O altă variantă poate să fie follow and like. Practic, oameni urmăresc pagina și oferă un like.

Un alt aspect important este durata promoției. Dacă este prea scurtă, este posibil să nu se poată genera un interes pentru promoție. Dacă promoția este prea lungă, oameni își pot pierde interesul. De obicei, se aleg intervale între 1 – 2 săptămâni și 1 lună. Se optează pentru o lună în cazul cadourilor scumpe și 1-2 săptamâni pentru produsele promoționale mai ieftine.

Lasă un răspuns