Despre o campanie de promovare eficientă

O campanie de promovarea eficientă este condusâ doar de un manager priceput. Orice manager de marketing care nu poate sau nu vrea sâ facă o campanie de promovare nu va conduce mult timp departamentul de marketing.

Problema nu este dacă vă place sau nu să faceți o campanie de promovare, ci motivul pentru care faceți o promoție. Acest aspect este legat puternic de convingerile dumneavoastră. Credeți cu adevărat în propia valoare ? Credeți cu adevărat în produsul sau în serviciul pe care îl oferiți ? Credeți cu adevărat că serviciul sau produsul pe care-l promovați este util oricărei persoane ?

Campanie de promovare

Dacă dumneavoastră credeți în propria valoare, de ce aveți impresia că ascunderea ei față de cei care ar avea nevoie de ea ar fi o atitudine adecvată ? Să presupunem că dețineți un tratament pentru ulcer și întălniți pe cineva care suferă și dureri din cauza acesti boli. Ați aștepta ca persoana respectivă să vă ghicească gândurile sau să ghicească faptul că aveți un produs care i-ar putea fi folositor ? Ce părere ați avea despre cineva care nu ar da o șansă unei persoane suferinde pentru că este prea timidă, pentru că se teme sau pentru că nu se coboară la nivelul promovării.

Se întâmplă ca personale care au probleme cu promovarea să nu creadă cu adevărat în produsul lor sau să nu creadă cu adevărat în propria persoană. În consecință, le vine greu să-și imagineze că alți oameni cred suficient de mult în valoarea lor, astfel încât să o poate împărtăși oricui le iese în cale și în orice mod posibil.

Dacă dumneavoastră credeți că ceea ce aveți de oferit poate ajuta cu adevărat oamenii, este de datoria dumneavoastră să aduceți acest lucru la cunoștimța cât mai multor persoane. În acest fel, nu numai că ajutați dar vă și măriți semnificativ cifra de afaceri…

Lasă un răspuns