Ce este Neuromarketing ?

Ce este neuromarketing ? Este știința luării decizilor și măsoară modul în care oamenii reacționează la reclame. De exemplu, în loc să vă ceară părerea legată de o geacă, experții vor afla răspunsul, urmărind reacția corpului Dvs..

Modul în care luăm deciziile de a cumpăra produse oferă firmelor o idee despre ce produse trebuie să comercializeze. Specialiștii in neuromarketing colecteaza aceste date prin diferite teste pentru o varietate de evaluări. Aceste studii de caz, evaluări vor oferi informații relevante pentru a furniza produse, servicii și reclame mai bune.

Ce fel de teste se folosesc ? Un prim test, este legat de undele radio, folosite pentru a genera imagini din creierul tău. Se măsoară cantitatea de oxigen consumată de creier. Când se răspunde pozitiv la o reclamă, creierul consumă mai mult oxigen deoarece este mai implicat.

Un al doilea test, este legat de vestitul ” detector de minciuni ”. Acestă evaluare măsoară, cât de mult transpiri. Corpul tău transpiră natural ori de căte ori ai emoții. Detectorul calculează intensitatea răspunsului emoțional, evaluând cât de mult se transpiră.

Neuromarketing
Neuromarketing

Neuromarketing – urmărirea mișcării ochilor ?

Un alt test este cel legat de urmărirea mișcării ochilor pentru a determina unde caută și pentru cât timp. Dacă găsești un anunt plictisiotor, cu siguranța, nu te vei uita prea mult la acesta. Desigur, este monitorizată si fața noastră cu cei 60 de mușchi diferiti care ne surprinde emoțiile. Urmărirea mișcărilor faciale poate determina dacă un anumit produs va atras atenția.

Un alt test este legat de analiza vocii. În cazul acestui test, nu conteză ce spui, conteazăi cum spui. Se măsoară caracteristici precum tonul și ritmul vocii. O persoană entuziasmată de un produs vorbește mai repede și mai tare.

Neuromarketing-ul preia datele din diferite teste și le foloșește pentru a înțelege consumatorii. Aproximativ 95% din decizile de cumpărare sunt determinate de partea subconștientă a creierului. Astfel, rezultatele obținute, vor ajuta firmele sa ofere produse sau servicii.

Stick USB Card, Noua Carte de Vizită

Există o legătură interesantă între un stick USB card și o carte de vizită. Adevărul este că nu de mult, cărțile de vizită, erau considerate elemente esențiale în crearea relațiilor cu potențiali clienți, creșterea vânzărilor și dezvoltarea afacerilor.

Au astăzi cărțile de vizită aceeași importanță ? Se pare că nu. Se constată că utilizarea cărților de vizită este pe un trend descedent.

Dar cu puțină creativitate și inovație tehnologică, cărțile de vizită pot să constituie în continuare oportunități în crearea de noi relații de afaceri.

Trucul constă în a obține un design peste asteptări. Obiectivul este ca potențialii clienți să fie așa de impresionați de cartea de vizită încât să nu o mai arunce. Existau și mai de mult diverse de trucuri. De exemplu, se foloseau carduri mai grele, se gravau in relief și se foloseau forme si culori speciale.

Carte de vizită sub formă de Stick USB Card

Pe cartea de vizită, pe langă obișnuitele informații legate de nume, telefon, email sau website se adaugă o funcție de stocare, extrem de utilă. Imaginează-ți o carte de vizită cu memorie flash sub formă de stick USB card. Dacă potențialul tău client ar putea să copieze fișierele sale uzuale pe memoria flash, cu siguranță nu va arunca cartea ta de vizită. In plus, dacă pe memoria stick ar fi copiate și diverse materiale promoționale și clipuri publicitare, ar însemna ca acestea vor fi mereu in mâna clienților tăi.

stick usb card
Carte de Vizită tip Stick USB Card

Cartea de vizită este mai mult decât furnizarea de informații de contact. Este o mică reprezentare a companiei. Mulți potențiali clienți au acces zilnic la cartea ta de vizită. Ai nevoie de o carte de vizită care să impresioneze, să te scoată în evidență, să te pună într-o lumină favorabilă. Cartea de vizită este o parte esențială a brandului și ar trebui sa acționeze ca o extensie a vizuală a mărcii companiei. Mai multe aspecte legate de designul unei carți de vizită găsești pe https://99designs.com/blog/logo-branding/how-to-design-business-card/