5 Pași pentru a-ți Transforma Propria Companie pe Timp de Criză

Prezint în continuare 5 pași pentru a-ți transforma propria companie pe timp de criză pentru aceia care sunt hotărâți să-si transforme propia companie.

Pasul 1: Reconsideră-ți strategia sectorială.

Este poate cel mai important pas. Ca să-ți dai seama cum vor arăta piețele după trecerea crizei, trebuie să cunoști foarte bine nevoile clienților. O întrebare importantă este, dacă după criză, consumatorii vor fi mai atrași mai puternic de articole mai ieftine. Dacă lucrurile stau astfel, cum poate firma să profite de asemenea mutații ?

Pasul 2: Elimină punctele slabe.

O criză îți dă posibilitatea să elimini slăbiciunile propiei companii. Poți să evaluezi caracterul birocratic al firmei tale pentru a îmbunătăți competivitatea.

Companie pe timp de criză

Pasul 3: Remodelează sectorul de activitate.

Remodelează în așa încăt să-ți pui în valoare punctele forte. Se pare că sporirea dimensiunilor unei companii cu scopul de a oferi de toate pentru toți nu oferă rezultatele scontate. Pentru a te impune pe piață, ai nevoie de o strategie precis direcționată. O strategie fundamentată pe punctele forte distincte pe care le deții.O analiza SWOT este obigatorie.

Pasul 4: Investește pe timp de criză.

Ce investiții trebuie să faci, atunci când declinul este mare, pentru a ieși din această situație ? Îți trebuie curaj ca să sfidezi modul convențional de gândire și să inițiezi o strategie nouă îndrăzneață, atunci când compania ta o duce rău. Nu uita de campanii de promovare cu produse promoționale.

Pasul 5: Elaborează planuri riguroase de execuție

Acest ultim pas este adeseori trecut cu vederea de liderii vizionari. Aceștia concept strategii noi, dar nu le susțin cu planuri amănunțite de execuție. Stategiile noi sunt bune în măsura în care sunt și executate. O bună execuție necesită nu doar atenție la planurile detailate, ci și adaptarea la condițiile schimbătoare ale pieței, în așa fel încât tacticile să corespundă nevoilor clienților. E foarte bine să încredințezi această sarcină celor mai buni oameni pe care-i ai. Planurile trebuie să fie suficient de flexibile pentru a le putea adapta la condițiile schimbătoare ale pieței.

Urmând acești pași cu precizie, compania ta va putea să iasă mai ușor din criză și să asigure o creștere a vânzărilor în viitor.

Despre o campanie de promovare eficientă

O campanie de promovarea eficientă este condusâ doar de un manager priceput. Orice manager de marketing care nu poate sau nu vrea sâ facă o campanie de promovare nu va conduce mult timp departamentul de marketing.

Problema nu este dacă vă place sau nu să faceți o campanie de promovare, ci motivul pentru care faceți o promoție. Acest aspect este legat puternic de convingerile dumneavoastră. Credeți cu adevărat în propia valoare ? Credeți cu adevărat în produsul sau în serviciul pe care îl oferiți ? Credeți cu adevărat că serviciul sau produsul pe care-l promovați este util oricărei persoane ?

Campanie de promovare

Dacă dumneavoastră credeți în propria valoare, de ce aveți impresia că ascunderea ei față de cei care ar avea nevoie de ea ar fi o atitudine adecvată ? Să presupunem că dețineți un tratament pentru ulcer și întălniți pe cineva care suferă și dureri din cauza acesti boli. Ați aștepta ca persoana respectivă să vă ghicească gândurile sau să ghicească faptul că aveți un produs care i-ar putea fi folositor ? Ce părere ați avea despre cineva care nu ar da o șansă unei persoane suferinde pentru că este prea timidă, pentru că se teme sau pentru că nu se coboară la nivelul promovării.

Se întâmplă ca personale care au probleme cu promovarea să nu creadă cu adevărat în produsul lor sau să nu creadă cu adevărat în propria persoană. În consecință, le vine greu să-și imagineze că alți oameni cred suficient de mult în valoarea lor, astfel încât să o poate împărtăși oricui le iese în cale și în orice mod posibil.

Dacă dumneavoastră credeți că ceea ce aveți de oferit poate ajuta cu adevărat oamenii, este de datoria dumneavoastră să aduceți acest lucru la cunoștimța cât mai multor persoane. În acest fel, nu numai că ajutați dar vă și măriți semnificativ cifra de afaceri…