Idei de Marketing în Pandemie

Idei de marketing care poate ar putea să-ți salveze afacerea într-o pandemie globală care a schimbat lumea. O pandemie care a modificat brusc atât afacerile mondiale cât și modul nostru de a interacționa, de a socializa.

Esențial este să nu scoți banii din afacerea ta. Acum este momentul să investești mai mult în afacerea ta. Acum este momentul pentru a dezvolta cel mai puternic plan, cu cele mai ingenioase idei. Este important să păstrezi același nivel de investitie în marketing pe tot parcusul pandemiei. Un procent recomandat variază între 7 – 12 % din vânzări, în funcție de tipul afacerii.

Idei de Marketing
Idei de Marketing

În primul rând, concetrează-te pe mediul online. Asigură-te că afacerea ta poate să fie găsită online. Mulți consideră că nu este momentul să investească în optimizarea pentru motoarele de căutare – SEO. Dar dacă nu o faci tu, cu siguranță o va face concurența ta. Activitatea de SEO este o strategie pe termen lung. Întreruperea activității de SEO acum, ar avea un impact negativ asupra viitoarelor venituri.

În al doilea rând, conectează-te cu clienții tăi pe rețelele de socializare. Adevărul este că toți care au rămas blocați in casă, sunt acum blocați, defilând pe fluxurile de socializare și navigând pe Internet. Practic, rețelele de socializare sunt singura sursă de interacțiune socială permisă. Gândește-te la reclame pe Facebook care pot să-ți aducă mai multe like-uri și implicit o mai mare notorietate.

În această perioadă mai lentă gândește-te la finalizarea diversele tale proiecte interne care pot să-ți perfecționeze businessul.

Una dintre cele bune idei de marketing pe care le poți pune în aplicare este de a oferi sprijin clienților tăi. Oferirea de reduceri sau diverse stimulente financiare vă ajută să vă mențineți fluxul de vanzări.

Păstrează legătura cu clienții tăi. Oferă clienților tăi un obiect promoțional care prin utilitatea lui construiește o relație specială. Dezvoltă astfel, relații mai puternice bazate pe încredere și onestitate.

Sursă: https://www.getvero.com/resources/covid-19-marketing/

De ce un Stick de Memorie Personalizat este Cadoul Perfect Acum ?

Un stick de memorie personalizat este cadoul perfect acum când numărul de cazuri de covid-19 continuă să crească. Mulți oameni lucrează acum acasă. Pandemia a schimbat modul de funcționare a locurilor de muncă, echipe întregi au devenit angajații de la distanță. Unele companii chiar au declarat că vor susține munca de acasă și după pandemie.

Aceste schimbări au dus și la utilizarea unor instrumente indispensabile muncii de acasă. Drept urmare, au crescut vânzările de laptopuri și de alte diferite device-uri utile în munca de acasă. Un instrument popular este și memory stick-ul USB. Iată doar câteva motive pentru care un stick de memorie personalizat este așa de popular.

Există o mulțime de evenimente, conferințe care au fost afectate de pandemie și care au fost anulate. Pentru a nu dezamăgi, multe companii au ales să trimită pachete de materiale promoționale. Dar înainte de a trimite pachetele trebuie să decizi ce produse promoționale să alegi. Pe timp de pandemie, ce obiect promoțional mai util decât un stick personalizat poți să gasești ?

Un stick de memorie personalizat este cea mai ieftină soluție de stocare date

Memory stick-urile personalizate sunt printre cele mai populare produse personalizate. Jumătate dintre consumatori dețin cel puțin un stick USB personalizat.

Stick de Memorie Personalizat
Stick de Memorie Personalizat

Acum că mulți oameni lucrează la calculatoarele de acasă, de multe ori, din rațiuni de securitate, au nevoie să stocheze documente și pe memorii USB.

Stick-urile USB personalizate nu sunt doar utile dar sunt și cadouri corporate eficiente. Conform unui studiu ASI 2019 Global Ad Impressions Study, USB-urile personalizate sunt printre cele mai populare obiete promotionale în Marea Britanie, Canada, Franța și Germania.

Studiul a arătat de asemenea că memory flash-urile personalizate sunt păstrate, în medie, 13 luni. Dar 43 % dintre consumatori le păstrează mai mult de 2 ani. Numărul mediu de expuneri publicitare este de 700 cu un cost extrem de mic, la un preț mediu de 5 Euro pentru un stick de memorie.