Top 20 Date Statistice despre Produse Promoționale Corporate

Dacă te înteresează produse promotionale corporate, este posibil să cunoști impactul acestora în promovarea unei organizații. Dar hai sa vedem concret câteva date statistice despre obiecte promotionale. Sigur, ele nu sunt legate de piața românească dar ne poate oferi o imagine înteresantă legată de ce pot sa însemne produsele promotionale pentru o companie.

1. Un singur obiect promoțional poate sa ofere un număr de 344 de expuneri publicitare;

2. Primul târg de obiecte promotionale a fost ținut în 1941 cu 32 de firme expozante;

3. Prima companie care a creat un produs promoțional a fost infințată în 1886;

4. 82 % dintre oameni au o impresie mai bună asupra unei mărci după ce au primit un obiect promoțional;

5. 70 % dintre branduri consideră produsele promoționale eficiente în atingere obiectivelor de marketing;

6. Obiectele promoționale sunt considerate cele mai eficiente forme de publicitate din toate timpurile;

obiecte-promotionale-corporate
produse-promotionale-corporate

7, 13 luni este intervalul de timp in care un stick USB promotional este deținut de un american;

8, 72 % dintre consumatori consideră calitatea unui produs promoțional direct legată de reputația companiei;

9, 58 % dintre consumatori americani detin un stick USB personalizat;

10, Consumatori sub 55 de ani preferă obiecte promoționale când sunt întrebați ce forme de publicitate agreează;

11. 33 % dintre consumatori americani detin un power bank personalizat;

12, 96 % dintre oameni doresc să știe din timp, când firmele oferă materiale promoționale;

Rate de Succes pentru Produse Promoționale Corporate

13. Folosirea de obiecte promoționale împreună cu anunțurile pe rețele sociale, măresc eficiența cu pană 44 %

14. Doar 20 % dintre oameni care primesc un produs promoțtional îl vor arunca;

15, 60 % dintre clienți păstrează un produs promoțional timp de doi ani;

16, 48 % dintre consumatori ar dori să primească mai des obiecte promoționale;

17, 42 % dintre consumatori au o impresie favorabilă despre firma care oferă materiale promoșionale ecologice;

18, 59 % dintre angajații care primesc un produs promoțional de la angajator, au o impresie mai favorabilă legată de locul de muncă;

19, 53 % dintre oameni folosesc un obiect promoțional cel puțin o dată pe săptămână;

20. 69 % dintre consumatori păstrează un material promoțional dacă acesta este folositor;

Surse: ASI Central , Qualitylogoproducts

Lasă un răspuns